Τρόποι Αποστολής

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους.

1. COURIER - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ
Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε η παραγγελία σας θα αποσταλεί με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier και αυτόματα το σύστημα θα σας χρεώσει το κόστος αποστολής.
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή  μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ).

2. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΑΣ
Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε η παραγγελία σας θα αποσταλλεί με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία. Η επιλογή αυτή συμπεριλαμβάνει την μεταφορά της παραγγελίας σας έως την είσοδο (πεζοδρόμιο) της διεύθυνσης παράδοσης που μας δηλώσατε.(Αυτό ισχύει μόνο για τις πόλεις όλων των νομών και νησιών της Ελλάδας). Εάν η διεύθυνσή σας είναι εκτός πόλης (δηλαδή χωριό, κωμόπολη) τότε θα πρέπει να μεταβείτε στο πρακτορείο μεταφορών να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία σας από την αμέσως κοντινότερη πόλη. Ωστόσο, σε περίπτωση που θέλετε οπωσδήποτε να παραδοθούν στη διεύθυνσή σας, τότε θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με το πρακτορείο για τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς (κατόπιν συνεννόησης με το πρακτορείο μεταφορών). Ο χρόνος παράδοσης από την στιγμή που θα ολοκληρωθεί η παραγγελία σας είναι 5-10 εργάσιμες ημέρες ανάλογα σε ποια περιοχή θέλετε να αποσταλλεί.
Προσοχή! Τα προιόντα παραδίδονται αποκλειστικά επί πεζοδρομίου. Για παράδοση εντός οικίας, θα πρέπει να γίνει ειδική συνεννόηση με τον μεταφορέα.

3. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ MAGICSTORE
Εάν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε θα πρέπει εσείς οι ίδιοι να μεταβείτε στο κατάτημα μας (Επιδαύρου 30Β & Γρ. Γυφτοπούλου, Χαλάνδρι), ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας.  Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα πρέπει να σας ενημερώσουμε για την ημέρα που θα είναι έτοιμη η παραγγελία σας ώστε να την παραλάβετε.


ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.