Επιστροφή προϊόντων

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

Για θέματα επιστροφών ή αλλαγών, πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών στο email: [email protected], αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και το αίτημά σας.
Μόλις στείλετε το αίτημά σας, θα λάβετε άμεση απάντηση από το τμήμα επιστροφών του MagicStore με τις  απαραίτητες πληροφορίες και την διεύθυνση που πρέπει να επιστραφεί το δέμα. Επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές αν προηγουμένως ο πελάτης δεν έχει ενημερώσει γραπτώς για την πρόθεσή του να επιστρέψει το προϊόν. Σε περίπτωση που το προϊόν προς επιστροφή είναι Ελαττωματικό, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.  Σε περίπτωση που το προϊόν προς επιστροφή είναι Μη-Ελαττωματικό τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό.  Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται άρτια, στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί χωρίς φθορές και η συσκευασία τους σε μεταπωλήσιμη κατάσταση. Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση που το προϊόν προς επιστροφή είναι Ελαττωματικό θα ενημερωθείτε με email για τον  τρόπο επιστροφής του.


Υπαναχώρηση: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης (επιστροφή χρημάτων) σε Μη-Ελαττωματικά προϊόντα ισχύει εφόσον ενημερωθούμε γραπτώς για την πρόθεση σας και εφόσον αυτά (προϊόντα) έχουν επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσής τους σε εσάς. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά εσάς.

- Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.
- Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ μπορούμε να αξιώσουμε αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλειπή ή με φθορές.

- Για την επιστροφή,

1. Πρέπει να επικοινωνήσετε στο email: [email protected], αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και το αίτημά σας.

2. Θα λάβετε άμεση απάντηση από το τμήμα επιστροφών του MagicStore με τις  απαραίτητες πληροφορίες και την διεύθυνση που πρέπει να επιστραφεί το δέμα.

- Τα προς επιστροφή προϊόντα ταξιδεύουν με δική σας ευθύνη, οπότε φροντίστε να τα συσκευάσετε προσεκτικά.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώριση (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphones), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή. Προϊόντα τα οποία εξατομικεύονται με την καταχώριση της συσκευής (registration) από τον πελάτη μετά από την παράδοσή τους σε αυτόν εμπίπτουν στην εξαίρεση αυτή, όπως π.χ. καταχώριση (registration) μιας συσκευής τύπου smartphone κ.λπ..
- Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.

Πάνω
MENU
Menu
Κλείσιμο
Καλάθι
Κλείσιμο
Back
Λογαριασμός
Κλείσιμο
ELEL